بغض

بُـــــــراده های احســــاســــــ . . .

سلام خوش آمدید خود رادر وب مالینک کنیددر صورت حذف لینک مالینک شمانیز حذف میشود...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توعشق منی و

 میل و رغبت من برای خندیدن
نمیدانم چگونه باید از تو خداحافظی کنم
زیرا بدون تو دیگر قادر به ادامه این زندگی نیستم
اگر روزی دوباره تصمیم به ترک اینجا بگیری کمر و لبهایم را به تو هدیه میکنم
تا هر زمان که خواستی مرا نوازش کنی
جنون و آشفتگیم را به تو هدیه خواهم داد
و آن چند رشته عصبی که برایم باقی مانده است
و کفشهای کهنه و رنگ و رو رفته ام را در دفتر خاطراتم
همه اینها را مینویسم و حتی آه و افسوسهایم را نیز به تو هدیه خواهم داد
ولی دیگر ترکت نخواهم کرد زیرا تو خورشید منی و ایمانی که به آن زنده ام تو قدرت صدای منی
و پاهایی که با آنان راه میروم تو عشق منی و
میل و رغبت من برای خندیدن نمیدانم چگونه باید از تو خداحافظی کنم
زیرا بدون تو دیگر قادر به ادامه این زندگی نیستم اگر روزی دوباره تصمیم به ترک اینجا بگیری....
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 16 / 1 / 1391برچسب:,ساعت22:7توسط مهسا113 | |